Kancelářské služby

Recepce a Kancelářská Podpora

Vaše recepční tvoří první dojem o Vaší společnosti. Přátelská a kompetentní recepční pozitivně působí nejen na Vaše klienty a hosty, ale také na Vaše zaměstnance – je to výraz každodenní firemní kultury.

Můžeme také převzít mnoho malých, ale nezbytných úkolů jako je objednávání kancelářských materiálů, přijímání, přepojování telefonních hovorů a koordinaci pošty. Umožňujeme vašim specialistům soustředit se na to, co umí nejlépe - vaše hlavní podnikání.

Zavolejte nám a zjistěte, jak kancelářské služby mohou zefektivnit každodenní kancelářskou práci, zefektivnit náklady a usnadnit Vám pracovní život.

Přehled našich služeb:

  • Recepční služby
  • I.D. správa vstupních karet
  • zodpovědnost za klíče a dokumentaci
  • služby telefonního / call centra
  • správa konferenčních zařízení (např. projektor, komunikace)
  • poštovní služby
Dussmann Service s.r.o.
Obchodní oddělení
Phone +420 222 874 484+420 222 874 484