Zabezpečení zařízení a staveniště společností Dussmann

Zabezpečení závodů a pracovišť, jak má být - rychlé, cílené, založené na datech.

Chceme, aby vaše budovy byly optimálně chráněny. Proto sázíme na sběr dat, který má mnoho výhod.

Například dokumentuje výkon našich služeb a shromažďuje bezpečnostní údaje, jako je četnost příchozích alarmů. Systém slouží také k zabezpečení jednotlivých pracovních stanic.

V neposlední řadě slouží pro účely komunikace a zabezpečení: Pokud někdo, kdo je na obchůzce, nereaguje na naše přihlášení, můžeme rychle zakročit přímo tam, kde je to potřeba.

Přidaná hodnota prostřednictvím našich služeb

  • Naše maximální ochrana vašich budov
  • Elektronický systém sběru dat
  • Dobře vyškolený a zkušený tým
  • Bezpečnostní personál pracuje s pokročilou technologií

Naše služby v detailu

  • Sledování celých fasád nebo dílčích oblastí
  • hlášení nebezpečí a vloupání nebo upozornění na včasné odhalení požáru
  • Bezpečnostní týmy reagují okamžitě v případě poplachu
  • Systémy používané společně s instalovanými kamerami a inteligentním softwarem, který se průběžně trénuje.
  • Analýza videozáznamů pomocí umělé inteligence
  • Analýza faktorů, jako je doba strávená v dané oblasti
  • Počítání vozidel nebo neobvyklého chování osob
  • Prediktivní identifikace budoucích nebezpečí prostřednictvím průběžného školení softwaru

  • Řízení přístupu na základě pravidel přístupu klienta
  • Zajištění úhledného, uklizeného a čistého vzhledu recepce a vstupních prostor - objednávání služeb úklidového personálu podle potřeby
  • Obsluha návštěvníků od okamžiku, kdy vstoupí do budovy, až po jejich vyzvednutí zaměstnanci klienta, rezervace taxíků pro návštěvníky a zaměstnance, včetně vyhovění speciálním požadavkům (taxi s místem navíc, platba kreditní kartou, třída vozidla)
  • Obsluha telefonního systému (poskytování informací po telefonu v souvislosti s činností recepce a přepojování hovorů na hlavní linku podle potřeby interně k dalšímu zpracování)
  • Ukládání zavazadel hostů, v případě potřeby vydávání karet nebo klíčů od skříněk
  • Přijímání vrácení pronajatých vozidel zaměstnanci klienta, dokumentování příjmu, oznamování e-mailem autopůjčovně
  • V nouzových situacích poskytování první pomoci a zapojení do hašení požáru, pomoc při evakuaci, přijímání opatření podle nouzového plánu v úzké koordinaci s klientem

  • sledování a dohled nad celým areálem, zejména identifikace a hlášení nebezpečí a provádění kontrol s ohledem na požární bezpečnost, bezpečnost majetku, ochranu životního prostředí a bezpečnost a ochranu zdraví při práci.
  • kontrola, řízení a monitorování pěšího a automobilového provozu v areálu mimo běžnou pracovní dobu
  • kontrola doby pobytu osob v areálu a zajištění, aby se v areálu nenacházely žádné nepovolané osoby - případné vyvedení nepovolaných osob z areálu, a to i za asistence policie
  • zajišťování dodržování pravidel parkování
  • Pozorování okolí a kontrola okolí areálu, zda se v něm nevyskytuje podezřelá činnost.
  • sledování otevírání dveří a vrat, kontrola, zda se do nich nedostaly neoprávněné osoby, zda nedošlo k vypáčení dveří, oken a jiných otvorů
  • Koordinace přístupu vozidel pro doručovací společnosti
  • Kontrola vozidel

  • Kontrola nemovitosti zvenku i zevnitř
  • Otevírání a zavírání všech vstupních dveří do budovy (v případě potřeby).
  • Zapnutí nebo vypnutí poplašného systému proti vloupání v rámci uzamykací obchůzky; případně odstranění poruchových poplachů, jako je hlášení otevřených oken a dveří prostřednictvím monitorování podmínek.
  • kontrola funkčnosti vnějšího osvětlení
  • Zajištění bezpečnosti provozu a případné provedení prvotních kroků, jako je zablokování určitých oblastí nebo posypání až k hranici pozemku

  • Pravidelné hlídání určených vnějších a vnitřních prostor v čase střídání.
  • kontrola, zda jsou nemovitosti uzamčeny
  • Uzavírání a otevírání služeb podle pracovní doby a doby nepřítomnosti osob
  • Kontrola, zda jsou osoby oprávněny být přítomny
  • Vizuální kontrola vnitřních prostor a zařízení, zda jsou v řádném stavu (únikové východy, okna a dveře)
  • Požární prevence a požární bezpečnost
  • Používání moderních bezpečnostních technologií
  • Jednotné hlášení a dokumentace každého úkolu

  • Centrálně řízené řízení zásahů prostřednictvím přijímacího centra poplachů Dussmann
  • Celostátní síť partnerů pro zásahy
  • Transparentní reporting pro naše zákazníky
  • Správa uzamykacích zařízení a skladů podle standardů VdS

  • Monitorování a dohled nad dopravními systémy a zařízeními
  • Bezpečnostní pracovníci jsou pověřeni řízením a monitorováním provozu, aby zajistili plynulost dopravy a zabránili nehodám a narušení provozu.
  • Zajištění bezpečnosti provozu
  • Jako opatření k zajištění bezpečnosti provozu přicházejí v úvahu: monitorování dopravních ploch, zřizování dopravního značení, kontrola vozidel, označování zásilek nebezpečného zboží, navádění vozidel do silničního provozu
  • Chování na místě nehody
  • Zdokumentování nehody a spolupráce s úřady

  • vyhledávání a aktualizace čísel horkých linek, kontaktních osob a interních telefonních seznamů.
  • Poskytování informací a předávání e-mailových adres, jak je povoleno zákony
    o bezpečnosti údajů a ochraně osobních údajů.
  • Přijímání a spojování interních a externích hovorů
  • Předávání zpráv osobám oprávněným k jejich přijímání nebo příslušným zástupcům
  • přepojování volajících na čísla služeb, poskytování telefonního čísla péče o zákazníky
  • přijímání a předávání stížností
  • Přijímání stížností, kritiky a dalších připomínek a zadávání těchto informací do systému vstupních dveří pro zákazníky
  • Předávání hovorů a korespondence

Příjem dopisů a balíkových zásilek Zdokumentování příjmu pošty a balíkové pošty Distribuce příchozí pošty v rámci podniku nebo v rámci centrálního systému poštovních schránek, pokud je k dispozici Poštovní služba a distribuce pošty v domě (dopisy, balíky)

Kontakt blízko Vás

Použijte naši funkci vyhledávání polohy k nalezení správného kontaktního místa ve vašem okolí a kontaktujte příslušnou pobočku – e-mailem, telefonicky nebo jednoduše pomocí našeho kontaktního formuláře.

DIN standardsCertifikovaná bezpečnost

V oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci splňujeme požadavky ISO 45001.

DIN EN 50518Středisko příjmu poplachů

Máme pokročilé centrum pro příjem poplachů.

DIN EN ISO 9001Rozsáhlá ochrana proti vloupání

Dokážeme více než jen vybavit vaši společnost holistickou ochranou proti vloupání. Zajistíme i ostrahu Vaší soukromé nemovitosti. Jak to funguje? Stačí připojit váš domovní nebo bytový alarmový systém k centru příjmu alarmů Dussmann. Zjistěte více!

Bezpečnostní služby Dussmann

Zabezpečení je více než jen zabezpečení závodu a lokality 

S Dussmann můžete být vždy v klidu, protože víte, že jste v bezpečí. To se týká více než jen zabezpečení závodu a areálu. Nabízíme velké množství různých bezpečnostních služeb, které ve spolupráci s našimi zákazníky zpracováváme do individuálních řešení na míru – od vyškolených zaměstnanců až po správu systémů elektronického klíče.