Recepční na telefonu

Kancelářské služby společnosti Dussmann

Recepce a kancelářská podpora

Personál recepce rozhoduje o prvním dojmu, který vaše zařízení udělá. Příjemná a kompetentní recepce působí pozitivním dojmem nejen na vaše klienty a hosty, ale také na vaše zaměstnance - je výrazem firemní kultury den za dnem.

Můžeme také převzít mnoho drobných, ale nezbytných prací nutných v administrativě, jako je objednávání kancelářských materiálů, přijímání a předávání telefonních hovorů, nemluvě o koordinaci pošty. Umožníme vašim specialistům soustředit se na to, co umí nejlépe - na vaši hlavní činnost.

Zavolejte nám a zjistěte, jak mohou kancelářské služby zefektivnit váš každodenní provoz kanceláře, snížit náklady a v konečném důsledku jej i trochu usnadnit.

Přehled našich služeb

  • přijetí návštěvníků
  • Správa průkazů totožnosti
  • uchovávání klíčů a dokumentace
  • telefonní služby/služby call centra

Dussmann Facility Management

Mnohem víc než jen úklid budov

Společnost Dussmann je známá svou širokou nabídkou úklidových služeb. Kromě toho nabízíme i celou řadu různých služeb v oblasti facility managementu - od různých bezpečnostních služeb až po zřízení nabíjecí infrastruktury pro vozový park elektromobilů. Ve spolupráci s našimi zákazníky vytváříme řešení služeb na míru.